• 07-05-2009, 13:16:29
    #46
    bende hala açık
  • 07-05-2009, 15:07:35
    #47
    Kapalı . Geçmiş Olsun Hepimize Arkadaşlar.
  • 07-05-2009, 15:42:17
    #48
    Üyeliği durduruldu
    nereye upload edicez şimdi biri akıl versin
  • 07-05-2009, 19:39:16
    #49
    Ben de bugün farkettim, tam da siteye geçenlerde baya video eklemiştim, kötü oldu.

    Umarım kısa sürede tekrar açılır.
  • 07-05-2009, 20:28:58
    #50
    Üyeliği durduruldu
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye upload edicez şimdi biri akıl versin
    yahoo var
  • 08-05-2009, 18:54:05
    #51
    beni de kapatın.
  • 08-05-2009, 18:55:20
    #52
    üç nokta . . . kapattıranlara
  • 08-05-2009, 19:28:28
    #53
    ya çekin anafişi ne uğraşıyonuz o siteyi kapa bu siteyi kapa sizde rahat edin bizde...
  • 08-05-2009, 20:51:00
    #54
    vimeo var çok kaliteli

    Benim futbol videoları gitti. Allahtan 1 tane yüklemiştim daha