• 03-05-2009, 00:36:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Arkdaslar DivX Webplayer'de Altyazi boyutlarini nasil degistirebilirim? Yada filme altyazi eklemeden altyazi dosyasini okutma olasiligimiz varmi bilgiyasardaki gibi sag tiklayip substitel ayarlarindan altyazinin degistigini bir sitede görmüstüm fakat nasil oldugu konusunda hic bir fikrim yok.. Fikri yada bilgisi olan bira arkadas varsa ve yardimci olursa sevinirim.
  • 03-05-2009, 18:41:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kimsenin bir bilgisi yok mu?
  • 07-05-2009, 22:34:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kimse DivX Web Player kullanmiyormu?