Standart boyutu varmıdır? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Standart boyutu varmıdır?
1
●
238
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Standart boyutu varmıdır?
01-05-2009, 02:03:29
#1
AlperDemircan
Arkadaşlar aşağıdaki resmi press ile bastıracağızda. Bu press sabit bir ölçüsü varmıdır?
Veya bunu çıktı aldıktan sonra press ile basan arkadaşlarımız varmıdır aramızda?
01-05-2009, 17:14:33
#2
AlperDemircan
Arkadaşlar konu günceldir. Acilen bilgisi olan birisine veya yapan birisini bulmamız gerekli
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler