vb ye geçiş sorun
2
●302
- 24-04-2009, 22:17:40arkadaşlar ben phpBB forumumu vb ye dönüştürdüm fakat 8250 konunun 100 tanesi falan dönüşmüş dönüştürürken hepsi dünüştü gösteriyor sayaçları güncelledim en altta istatisliklerde 8250 konu gösteriyor ama 100 tane falan dönüşmüş sorun ne sizce yardımcı olabilirmisiniz?
- 25-04-2009, 11:51:30impexle dönüştürdüm zaten ama konuların çok az kısmı dönüşmüşM4X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle