Sizde de Var Mı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizde de Var Mı ?
14
●
751
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sizde de Var Mı ?
1
2
24-04-2009, 01:13:23
#10
Z.YÜKSEL
Üyeliği durduruldu
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
***** site yasak buturda sanırım
Avrupa lokasyonda bir problem olmaz sanırım.
Bu arada arkadaş dediğin böyle olur 2 panelimide hayrına ayarlıyor Arifim
Teşekkürler..
24-04-2009, 01:18:19
#11
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
***** site yasak buturda sanırım
bilmiyorm valla
24-04-2009, 01:24:39
#12
SABOCES
100 sitem arasında 2 tane sitemi saldırgan site olarak yaptırttı o .. virüsler. tek tek hepsini temizledim
biriside firma sitesiydi adamlara laf anlattık ama gözlerinden düştük.. O virüsü yayanın.
24-04-2009, 01:26:25
#13
Z.YÜKSEL
Üyeliği durduruldu
SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
100 sitem arasında 2 tane sitemi saldırgan site olarak yaptırttı o .. virüsler. tek tek hepsini temizledim
biriside firma sitesiydi adamlara laf anlattık ama gözlerinden düştük.. O virüsü yayanın.
Hostgatorda mı barınıyorsun sende ?
24-04-2009, 01:29:58
#14
SABOCES
Server'ım var benim. Leaseweb'de.
24-04-2009, 13:38:19
#15
Cinan
benimde 1 sitemde vardı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler