arkadaşlar geçen hafta biriyle anlastım 10 ytl karsıkıgında pg3 siteme topic altına banner koymak için anlastık fiyat olarakta aylık 10 ytl olarak anlastık
ama siteye banneri koymaktan 3 gün geçti reklamı veren adam
benim onu dolandırdıgımı söylüyor
sebebleri
1-fiyat pahalıymış
2-para gönderirken 3.5 ytl gönderme ücreti ödemiş bunu fiyata dahil etmediniz diyor
3-siteye hiç üye gelmiyormuş
benim cevaplarım
1-fiyat normal
2-bizde host domain alırken ekstra ücret ödedik o zmn hostcularda bunu paradan düşseydi
3-sitesinin içeriği siyasi hiç bir paylaşım vs birşey yok,sitesi ziyaretçilere açık
birde yetmezmiş gibi 5 tane üye kazandırdım bence tr nin en büyük sitesine bile reklamını koysa anca bu kadar üye gelirdi
sonucu tarafsız olarak siz yorumlarmısınız
sizce kim haklı ?
4
●501
- 07-02-2007, 14:23:431- 10 YTL nin neresi pahalı

2- Banka bunu yapıyorsa senin sucun ne?
3- Boyle birşey var mı yau.Sen bana üye kazandırmadın olmaz.Hangi mantıga sıgar.O zaman herkes der.Sen ban 1000 hit gondermedin dolandırdın
Sacmalık.
Sen sonuna kadar haklısın.
sen haklısın burda