• 07-02-2007, 12:45:00
    #1
    arkadaşlar geçen hafta biriyle anlastım 10 ytl karsıkıgında pg3 siteme topic altına banner koymak için anlastık fiyat olarakta aylık 10 ytl olarak anlastık
    ama siteye banneri koymaktan 3 gün geçti reklamı veren adam
    benim onu dolandırdıgımı söylüyor
    sebebleri
    1-fiyat pahalıymış
    2-para gönderirken 3.5 ytl gönderme ücreti ödemiş bunu fiyata dahil etmediniz diyor
    3-siteye hiç üye gelmiyormuş

    benim cevaplarım
    1-fiyat normal
    2-bizde host domain alırken ekstra ücret ödedik o zmn hostcularda bunu paradan düşseydi
    3-sitesinin içeriği siyasi hiç bir paylaşım vs birşey yok,sitesi ziyaretçilere açık

    birde yetmezmiş gibi 5 tane üye kazandırdım bence tr nin en büyük sitesine bile reklamını koysa anca bu kadar üye gelirdi

    sonucu tarafsız olarak siz yorumlarmısınız
  • 07-02-2007, 13:59:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1- fiyat hakketten normal
    2- ne demek gönderme ücretini düşün ya varmı böyle saçma birşey sen haklısın burda
    3 - ona kendi karar verecekti, kendisine hit gönderebilecek bir siteye verseydi. saçmalamış adam
  • 07-02-2007, 14:20:24
    #3
    Insan olmanın yanında 10 lira yada 3.5 lira çok komik şeyler
    Bence hiç muhabbetini yapmaya bile değmez...
  • 07-02-2007, 14:23:43
    #4
    1- 10 YTL nin neresi pahalı
    2- Banka bunu yapıyorsa senin sucun ne?
    3- Boyle birşey var mı yau.Sen bana üye kazandırmadın olmaz.Hangi mantıga sıgar.O zaman herkes der.Sen ban 1000 hit gondermedin dolandırdınSacmalık.

    Sen sonuna kadar haklısın.
  • 07-02-2007, 14:24:14
    #5
    bence yanlış üye çok istiyorsa daha büyük siteye verseydi.
    sen haklısın.