merhaba arkadaslar web tasariminda kendimi gelistirmek istiyorum, programlama dillerini iyice kavrayip tasarim ve sorunlarda duruma hakim olmak istiyorum. web tasarim hakkinda genel kavramlariyla programlama olarak PHP,Asp, CSS vs... grafik ve tasarim yönüyle ise PS,Corel.d,freehand vs... gibi programlardaki bilgimi dahada üst seviyeye cikartmak istiyorum. Ve anlamadigim daha bircok programda birazda olsa bilgi sahibi olmak istiyorum. internette arastirdigim kadariyla web tasarim grafik tasarim kurslari mevcut, ama ben r10 daki bu konularda bilgi sahibi arkadaslardan fikir almak istedim. Sizce bu egitimler nerden baslamali ve ne sekilde bir egitim kombinasyonuyla devam etmeli. Bu isi meslek edinmek istiyorsak hangi üniversite bölümlerini yada meslek yüksek okullarini secebiliriz. Bu konudaki yardimlariniz bircok arkadasada isik tutacaktir. Tesekkürler...