serverıma ns değerini nasıl atarım?
3
●334
- 10-04-2009, 22:15:16Arkadaşlar yeni server aldım..Serverıma ns1.acemicoder.com ns2.acemicoder.com gibi ns değeri atamak istiyorum.Ne yapmam gerekiyor..Plesk panel kullanıyorum..panelde ne yapmam gerekiyor?Daha sonra ns değeri atayacağım domainin panelinde ne yapmam gerekiyor..Domain isimtescilde..Yardımcı olan arkadaslara şimdiden cok tesekkur ederim..
- 10-04-2009, 23:32:18Sana verilen ip adresleriyle name server oluşturman gerekir. Eğer godadyde domainin varsa şu yazıdan faydalanarak rahatça yapabilirsin. http://www.yazikolik.com/2009/03/god...lusturmak.html
- 11-04-2009, 11:43:39domaininiz isim tescilde ise domain kullanım paneline girip alt name server oluştur dediğinizde dns leri girmeniz için yer açılacaktır
İyi günler