• 03-12-2005, 22:30:04
    #1
    uygun başlık burasıdır inş.

    bugün format attım bilgisayara
    siteden mp3 indirirken .mp3 uzantılı olanlarda media player ı açıyor
    player dan farklı kaydet diyorum ama o zaman da aynı anda en fazla 1 tane indirebiliyorum
    media player açılmadan direk nasıl indirebilirim mp3leri ?
  • 03-12-2005, 22:34:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sağ tıkla 'birlikte aç' de winampı seç
  • 03-12-2005, 22:35:19
    #3
    winamp kurmadım kurmucam
  • 03-12-2005, 23:06:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sağ tıklayıp hedefi farklı kaydet diyerek indir mp3 leri.