• 05-04-2009, 00:04:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun dostum.
  • 05-04-2009, 00:41:56
    #11
    norelpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hostingi aradık ftp şifresiyle giriş yaptılar diyorlar. Bide sitenin yedeği de yokmuş şimdi ne olacak arkadaşlar ((
    site adresini versene bir bana
  • 05-04-2009, 01:32:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bu herifleri tanımıyorum.
    hosting firman yedek almıyormu günden güne ?
  • 05-04-2009, 01:57:13
    #13
    yedek nedir yaw? sildiklerini yazmamışsın direk yedeğe girmişsin. sadece index attılarsa veritabanın duruyordur yerinde.
  • 05-04-2009, 12:54:24
    #14
    Önemli olan veritabanı , dosyalar değil Eğer Ftpden girdiler ise tabi,Bu elemanları tanıyorum 12-15 yaşları arasında bunların adlarını buralara yazmayında kendilerini bişey sanmasınlar.Web siten ASP ise sql injection ile girme ihtimalleri çok yüksek.
  • 05-04-2009, 13:12:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yazık değil mi verilen emeklere, zamana, paraya kansızlar. Annenize küfür ettirmeye ne kadar meraklısınız.
  • 05-04-2009, 14:32:20
    #16
    geçmiş olsun o kadar emek vermişsen neden bi yedek bile almayı düşünmedin neyse hostucuna söylersen belki yedek vardır ondan o geregini yapar bundan sonra daha dikkatli ol
  • 06-04-2009, 17:41:04
    #17
    Arkadaşlar alakanıza teşşekür ederim. Siteyi yeniden yaptım. Adam herşeyi sildi(( pc ye de format çektim. bütün şifreleri de değiştiridm..