• 04-04-2009, 00:41:44
    #1
    Oraya bloğumda yayınladığım ilginç videoları ve sevdiğim sanatçılardan klipleri yüklüyordum. Bir mail göndermişler bu tür videoları yüklemek uygun değildir diye ve hesabımı direkt silmişler.

    Ne tür videolar yükleniyorki acaba oraya. Normal bir video sitesi değilmi orası?
  • 04-04-2009, 00:44:39
    #2
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    klipleri yukledigin icin sorun olmus sanirim. Benimde zamaninda youtube da bir hesabim vardi gayette iyi gidiyordu ama hatirladigim kadari ile bi video klip eklemistim baya hit yapmisti kisa zamanda ama hemen hesabi silmislerdi.. bi kerede fener-chelsea golleri eklemistim 1 gunde 250.000 hit civari yapmisti yine kacinilmaz son olmustu

    sanirim youtube ve vimeo nun calisma prensibi ayni
  • 04-04-2009, 00:44:52
    #3
    klip falan yüklediyseniz silerler. ben de bir programdan video atmıştım hemen banladılar :/
  • 04-04-2009, 01:21:48
    #4
    Telif hakları ile ilgili silmişlerdir hesabınızı.
  • 04-04-2009, 01:55:43
    #5
    Yahoo video bunu sorun ediyormu oraya yüklesem nasıl olur?
  • 04-04-2009, 01:59:30
    #6
    yahoo'yu bilmem ama şu anda sevenload kullanmanı öneririm
  • 04-04-2009, 02:13:55
    #7
    sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahoo'yu bilmem ama şu anda sevenload kullanmanı öneririm

    Sağol. Güzel siteye benziyor. Türkiye'yle baya ilgilenmiş sanırım bu site. Türkiye'ye özel birçok yayın mevcut.
  • 04-04-2009, 04:03:55
    #8
    Vimeo kişisel video paylaşım sitesidir.
    Reklam filmi, film fragmanı, müzik video koyarsanız kafadan silerler.
    Sadece kişisel videolar, amatör kısa filmler falan konulabiliyor.
    Koyduğunuz şeyi siz çekmiş olmanız gerekiyor.
    Web sitenizde embed kod alıp yayınlamak için dizi vide klip vesaire eklemek için uygun değil.
    Bant genişliğini çok kullanan videoları takip ederler. kuralara uymuyorsa silerler.

    saygılar
  • 04-04-2009, 04:30:46
    #9
    hmm. Hadisenin eurovizyon klibi vardı 21k izlenmişti. Belki onu dikkate aldılar.

    sevenloada geçiyorum bende artık. Umarım orası bant sorunu etmez.