• 31-03-2009, 20:48:45
    #1
    ben küçük sehir sitemde sehirin cesitli yerlerine koydugum kameralardaki görüntüyü sitede izleteyim diyorum.

    Mesela buradaki gibi:Gerede Belediyesi

    ben bunu yapmak için hangi tür kamera kullanmam lazım ve siteden izlenebilmesi için ne tür baglantı kurmam lazım.hiçbir bilgim yok beni bilgilendirirseniz bunu yapacagım insallah..
  • 31-03-2009, 23:50:49
    #2
    pahalıya aptlar bu sana kardeş...


    hem hit alacağınıda sanmıyorum hani tüm dünyaya yerleştirsen iyi hit yaapr site ama uğraşmana değmez..

    fazlada bilgim yok kameralar hakkında konu güğüncel ayrdımcı olamadığım için üzgünüm..
  • 01-04-2009, 01:39:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geredebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben küçük sehir sitemde sehirin cesitli yerlerine koydugum kameralardaki görüntüyü sitede izleteyim diyorum.
    Mesela buradaki gibi:Gerede Belediyesi
    ben bunu yapmak için hangi tür kamera kullanmam lazım ve siteden izlenebilmesi için ne tür baglantı kurmam lazım.hiçbir bilgim yok beni bilgilendirirseniz bunu yapacagım insallah..
    Değerli arkadaşım. Bu işlem için bildiğim iki yöntem var. birisi normal radyo tv hostu verenlerden tv stream alacaksın. ya da ip kamera özellikli kamera bulacaksın. internete bağladığın modemin ilgili portlarını açıp mediaplayer ile yansıtacaksın.
    örnekteki belediye kamerasının ip 88.250.17.69 port 8004 ve aşağıdaki kod ile yansıtmış. Biraz kurcala web cam ile yapanı bile gördüm. araştırım bi bilgi bulursam mutlaka yazarım konu altına.
    <html>
    <head>
    
    <title>Cumhuriyet Meydanı</title>
    
    
    <script language="javascript">
    var UserID
    function Play()
    {
    
    	var Netocx = document.getElementById("NetOCX");
    	UserID = Netocx.Login("88.250.17.69",8004,"gerede","123455");
    	Netocx.StartRealPlay(0 ,0, 0);  
    }
    
    function Stop()
    {
    	var Netocx = document.getElementById("NetOCX");
    	Netocx.StopRealPlay(); 
     	Netocx.Logout();
    }
    
    function FullScreen()
    {
    	var Netocx = document.getElementById("NetOCX");
    	Netocx.FullScreenCtrl(); 
    }
    
    function Play1()
    {
    	var Netocx1 = document.getElementById("NetOCX1");
    	UserID = Netocx1.Login("192.168.2.254",8000,"canan","202122");
    	Netocx1.StartRealPlay(0,0, 0);  
    }
    
    function Stop1()
    {
    	var Netocx1 = document.getElementById("NetOCX1");
    	Netocx1.StopRealPlay(); 
     	Netocx1.Logout();
    }
    
    function FullScreen1()
    {
    	var Netocx1 = document.getElementById("NetOCX1");
    	Netocx1.FullScreenCtrl(); 
    }
    
    function RemoteCfg()
    {
    	var Netocx = document.getElementById("NetOCX");
    	Netocx.RemoteConfigWnd("admin", 0, 0, 0, 0);
    }
    </script>
    </head>
    
    <body onSelectStart="return false"; onContextMenu="return false;" onLoad="Play()" >
    <table width="350" height="250" border="0">
      <tr>
        <td width="350" height="250" colspan="3" align="center" valign="top">
    <object classid="clsid:1FB5A5AA-3750-421C-BEA3-6E52FC5F7843" codebase="./NetVideoActivex.cab#version=1,1,1,5"
      standby="Waiting..." id="NetOCX" width="350" height="250" name="ocx" align="center">
    </object>	
    	</td>
      </tr>
          <tr>
        <td width="350" height="20" colspan="3" align="center" valign="top" style="font-size:10px; font-family:Tahoma">Yoğunluğa bağlı olarak görüntü gecikmeli gelebilir.</td>
      </tr>
      <tr>
        <td align="center">
         <!-- <input type="button" name="Play" value=" Seyret " onClick = "Play()" >
          <input type="button" name="Stop" value=" Durdur " onClick = "Stop()" > -->
    	  <input type="button" name="refresh" value=" Yenile " onClick = "refresh()" >
    	  </td>
      </tr>
    
    </table>
    </body>
    
    </html>
  • 07-11-2009, 22:27:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    www.elpatek.com iletişim sayfası var onlarla iletişime geçersen aynı sistemi kururlar heralde