• 29-03-2009, 22:15:43
    #1
    youtube jacker ile sorunsuzca youtube a girebilirken suan giremiyorum. jacker 1 ile 2 ve yeni çıkan 3. versiyonu ile de denedim ancak maalesef erişim engelli hatası alıyorum. jacker ile girebilen var mı?
  • 30-03-2009, 00:37:41
    #2
    Telekomünikasyon kurumu gene bir takla attı bugün. Bir çok youtube a giriş yöntemi devre dışı kaldı.
  • 30-03-2009, 00:40:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yakomoz link yolladım pm le
  • 30-03-2009, 00:42:13
    #4
    ben bu telekomun ..... youtube gibi bir siteyi kapattılar yav.Böyle konular olmasa youtube diye bir site olduğunu bile unuttuk nerdeyse.
  • 30-03-2009, 00:47:31
    #5
    cahveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakomoz link yolladım pm le

    dostum ilgine teşekkür ediyorum ama açmadı ya
  • 31-03-2009, 18:56:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Pm İle Sana Link Attım Kardeş Bende Oradan İndirdim Ve Şu An İtibariylede Girebiliyorum.
  • 31-03-2009, 19:04:13
    #7
    Arkadaşlar ben jacker 1 kullanıyorum ve az önce baktım girebiliyorum print screen yaptım bakabilirsiniz
  • 04-08-2009, 22:36:24
    #8
    Ben de artık giremiyorum.İlginçtir, iş yerinde olan iki pcden biri girerken diğeri girmiyor.Nedendir anlamadım.
  • 05-08-2009, 12:40:32
    #9
    Dns ayarlarından 4.2.2.2
    4.2.2.4 yaparak deneyiniz. Selametle...