• 24-03-2009, 16:36:07
    #1
    Gerek kalmadı...
  • 24-03-2009, 16:40:07
    #2
    godaddy dnslerin oturmasını bekleyeceksin, bence fazla beklemezsin çünkü godaddy bu konularda çok hızlı sonuç veriyor..
  • 24-03-2009, 16:42:05
    #3
    peki üst tarafta eski dns adreslerinin yazdığı yerde bir değişiklik yapmayacak mıyım?
  • 24-03-2009, 17:09:06
    #4
    gereksiz mesaj