Görseldeki gibi api keyleri oluşturmama rağmen hiç bir şekilde login olunmuyor. Bunların haricinde manuel kayıt olma sorunu da var. İşin ehli arkadaşlar fikir verebilir mi veya yardımcı olabilir mi ? Normalde scripte sorun yok tıkır tıkır çalışıyor. Nerde hata yaptığımı çözemedim.