• 01-10-2022, 14:46:47
    #1
    Merhaba.

    biz.mail.ru ve zohomail dışında mailleri barındırabileceğimiz ücretsiz servis önerileriniz var mıdır?

    Yandex ücretli olunca çok müşterili kişiler maillerini nereye taşıdılar acaba?

    İyi forumlar.
  • 01-10-2022, 14:49:52
    #2
    Ben de takip ediyim mail isteyen müşterilere nereden sağlayacağız?

    host+domain alıp üyelik açıyoruz peki ya sonra?
  • 01-10-2022, 15:20:37
    #3
    Maalesef artık öyle ücretsiz sağlam bir servis yok.
    Aylık 2-3 dolara siteniz için bir mail servisi satın alabilirsiniz.
    Keza bu mail iletimleri ve güvenliğiniz için çok daha iyi olacaktır.
  • 01-10-2022, 15:21:25
    #4
    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef artık öyle sağlam bir servis yok.
    Aylık 2-3 dolara siteniz için bir mail servisi satın alabilirsiniz.
    Keza bu mail iletimleri ve güvenliğiniz için çok daha iyi olacaktır.
    tek kullanıcı için hosting sağlayıcısının webmaili kullanmaktan sıkıntı çıkar mı?
  • 01-10-2022, 15:21:37
    #5
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhaba,
    Yandex Ücretsiz paket aktivasyonu yapıyorum.
    Yandex kullanmak isterseniz tek seferlik ödeme ile sorunsuz kullanım mümkün. İmzamdaki konuyu inceleyip iletişime geçebilirsiniz.
  • 01-10-2022, 15:25:25
    #6
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek kullanıcı için hosting sağlayıcısının webmaili kullanmaktan sıkıntı çıkar mı?
    Şöyle ki paylaşımlı hosting hizmetinde bildiğiniz gibi aynı ip ve sunucuyu yüzlerce hatta binlerce kişi kullanır.
    Bu durum ise bazen gönderdiğiniz maillerin spama düşmesine neden oluyor. Ancak kişisel kullanımlarda tercih edilebilir.
    Yani aldığınız riske bağlı olarak maillerin sizin için ne kadar önemli olduğunu da göz önünde bulundurmanız gerekir.
  • 01-10-2022, 15:26:59
    #7
    Merhabalar,

    E-posta kullanımı sizin için önem arzediyor ise her zaman önerimiz temiz ip adresli sunucu kiralayıp mail server amaçlı kurulum yaptırmak ve kullanmaktır. Farklı farklı servislere taşımaya veya aksiyon aramaya gerek olmadığını düşünüyoruz.

    İyi çalışmalar.