• 05-03-2009, 01:20:16
    #1
    Üyeliği durduruldu


    bu reklamı daha güzel yerde veya nasıl daha iyi gösterebilirim..

    reklamı nereye koymalıyım..

    görüş bekliyorum iyimi pek begenmedim ama başka koyabilecegim yer bulamadım

    mesajdan sonra görünmesini istiyorum..
  • 13-03-2009, 08:53:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar onu geçtim bu reklamın altında 1 tane boşluk hangi kodla oluşturabilirim.. yazıyla çok bitişik..



    resimde gözüküyor nasıl boşluk bırakabilirim.. blogger..
  • 13-03-2009, 08:58:57
    #3
    bir satır boşluk bırakmak için;

    <br>

    Paragraf yapmak için;

    <p>
  • 13-03-2009, 09:13:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    br ve p kodlarıyla olmuyor..

    sorun kalmadı artık.. bu kodlarla olmuyor yalnız ben kod eklemedim.. renkleri degiştirdim uyumlu oldu
  • 13-03-2009, 20:59:01
    #5
    <br />
    İle Çok Rahat Alta İndirebilirsin Bir Satır.
  • 13-03-2009, 23:24:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    denedim olmuyor adtech reklamının altına koydum boşluklu bir şekilde ama olmuyor nedense html ile denedim yine olmadı..
  • 14-03-2009, 00:01:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Anladığım kadarı ile Reklam ile altta bulunan gönderen - yorumlar vs. kısmının arasını açmak istiyorsunuz.

    Oradaki veriler <div class='post-footer'> içerisinde bulunur. Temanızda uygun yere <br/> kodunu gerektiği kadar ekleyerek uyumu sağlayabilirsiniz.

    Örnek bir resim ile daha iyi anlayacaksınız.


  • 14-03-2009, 00:16:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tmm sorunum çözüldü teşekkürler..