
bu reklamı daha güzel yerde veya nasıl daha iyi gösterebilirim..
reklamı nereye koymalıyım..
görüş bekliyorum iyimi pek begenmedim ama başka koyabilecegim yer bulamadım
mesajdan sonra görünmesini istiyorum..
7
●411


adtech reklamının altına koydum boşluklu bir şekilde ama olmuyor nedense html ile denedim yine olmadı..