Sitemap yaptık diyelim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitemap yaptık diyelim?
1
●
302
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sitemap yaptık diyelim?
03-03-2009, 00:49:23
#1
theas
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar sitemap ekledik diyelim.ekledikten sonra yeni bir sayfa oluşturduk diyelim ee bu sayfa nolacak tekrar mı aynı işlemleri yapmamız gerekiyor? aydınlatabilirmisiniz?
03-03-2009, 00:52:16
#2
erkanertekin
Otomatik Sitemap Oluşturmanı tavsiye ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler