• 06-07-2022, 22:45:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba kodumda nerde hatam var logoyu ortalıyamıyorum?
    <a class="copyright-r10" href="r10" rel="noopener" title="">
                  <style>
                      .copyright-r10 img {
                            max-width: 25%;
                           position: relative;
                        margin: 0px auto;
                          
                      }
                  </style>
                    <img class="r10-logo" src="logo.png" alt="r10">
                </a>
  • 06-07-2022, 22:48:51
    #2
    <center><img class="r10-logo" src="logo.png" alt="r10"></img></center>
  • 06-07-2022, 22:50:13
    #3
    display:block;