basit scriptin yüksek php sürümünde çalışmaması - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
basit scriptin yüksek php sürümünde çalışmaması
4
●
72
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
basit scriptin yüksek php sürümünde çalışmaması
03-07-2022, 16:09:34
#1
yapayzeka34
https://tekno50.com/sohbet/
5.2 sürümde çalışıyor yazılar gözüküyor ama 7.3 php sürümde çalışmıyor yardımcı olurmusunuz arkadaşlar
03-07-2022, 16:12:11
#2
website
yazılım değişmesi lazım hocam, tahminimce çalışmaz.
03-07-2022, 16:13:01
#3
Fleion
5.2 PHP sürümüne göre yazılmıştır. Website hocamın dediği gibi yazılımın değişmesi gerekiyor.
03-07-2022, 16:15:23
#4
yapayzeka34
50 tl ye değişirecek var mı
03-07-2022, 16:15:48
#5
sezgin
https://github.com/kerphi/phpfreechat/issues/39
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler