• 27-02-2009, 20:43:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bir arkadaşımızdan 150$ pp almıştım, o gün harcadım bu paranın 130$'ını. Ertesi gün baktığımda hesabım -130'a düşmüştü, hesap incelemeye alınmıştı filan. 10-15 gün bekledik hesabım öyle kaldı. PP'yi aldığım arkadaş bana havalemi geri yolladı sağolsun.
    Ancak şu anda hesabım hala -130$, bakiyeni düzelt linki var tıklıyorum, kredi kartım yazıyor ve Amount: yazıyor. Oradan ödeme mi yapacağım ben şimdi?
    Yani Amount: kısmına 130 mu yazacağım?
    Birde şimdi birinden PP alsam 130$, hesabım düzelir mi acaba?
    Yardımcı olursanız sevirim.
    Teşekkürler
  • 28-02-2009, 01:23:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Birinden 130$ alırsanızda düzelir yani illaki kredi kartı ile ödeme yapmanıza gerek yok.
  • 28-02-2009, 16:26:18
    #3
    quale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinden 130$ alırsanızda düzelir yani illaki kredi kartı ile ödeme yapmanıza gerek yok.
    Teşekkür ederim.