Merhaba arkadaşlar, bir arkadaşımızdan 150$ pp almıştım, o gün harcadım bu paranın 130$'ını. Ertesi gün baktığımda hesabım -130'a düşmüştü, hesap incelemeye alınmıştı filan. 10-15 gün bekledik hesabım öyle kaldı. PP'yi aldığım arkadaş bana havalemi geri yolladı sağolsun.
Ancak şu anda hesabım hala -130$, bakiyeni düzelt linki var tıklıyorum, kredi kartım yazıyor ve Amount: yazıyor. Oradan ödeme mi yapacağım ben şimdi?
Yani Amount: kısmına 130 mu yazacağım?
Birde şimdi birinden PP alsam 130$, hesabım düzelir mi acaba?
Yardımcı olursanız sevirim.
Teşekkürler
Paypalımda -limit sorunu
2
●325