yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıradan bi forum gibi geldi bana..hatta bi kaçtane aynı tasarımda forum adresi verebilirim..hayırlı olsun kolay gelsin hocam
bildiğim kadarı ile şu ana kadar ki en eski ve en iyi vb-türkiye platformu..Pek sıradan değil yani..Bu arada harbici default mns olunca millet şaşırıyor..Ben bile 2-3 hafta sora farkettim değişikliği hep üst tarafta takılmaktan