sıradan bi forum gibi geldi bana..hatta bi kaçtane aynı tasarımda forum adresi verebilirim..hayırlı olsun kolay gelsin hocam
bildiğim kadarı ile şu ana kadar ki en eski ve en iyi vb-türkiye platformu..Pek sıradan değil yani..Bu arada harbici default mns olunca millet şaşırıyor..Ben bile 2-3 hafta sora farkettim değişikliği

hep üst tarafta takılmaktan