Merhaba Arkadaşlar
Bir Okulun Sitesini Yapıyorum. Şuan Yapmak İstediğim Şey e-Okul İlköğretim Veli Bilgilendirme Sistemi Bu Adrese Okulumuz Sitesindeki Formdan Giriş Yapmak... Bunu Nasıl Yapabilirim Acaba ? Teşekkürler
E-Okul'a Ayrı Sayfadan Giriş ?
2
●1.837
- 21-02-2009, 15:51:42http://e-okul.meb.gov.tr/guvenlikkod.aspx Capcha kodunu sayfanda frame olarak çalıştırmayı başarabilirsen formları düz html üzerindende çalıştırabilirsin. Bu sayfaya İ-frame tam çözüm olmayacaktır malum resim de kullanmışlar.