• 21-02-2009, 11:24:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar

    Bir Okulun Sitesini Yapıyorum. Şuan Yapmak İstediğim Şey e-Okul İlköğretim Veli Bilgilendirme Sistemi Bu Adrese Okulumuz Sitesindeki Formdan Giriş Yapmak... Bunu Nasıl Yapabilirim Acaba ? Teşekkürler
  • 21-02-2009, 11:34:22
    #2
    i-Frame
  • 21-02-2009, 15:51:42
    #3
    http://e-okul.meb.gov.tr/guvenlikkod.aspx Capcha kodunu sayfanda frame olarak çalıştırmayı başarabilirsen formları düz html üzerindende çalıştırabilirsin. Bu sayfaya İ-frame tam çözüm olmayacaktır malum resim de kullanmışlar.