• 22-05-2022, 20:43:01
    #1
    merhabalar ben uzun süre önce yazılımı bırakmıştım. web alanında html css php js bilgim vardı.
    Yeniden ilgilenmeye karar verdim çünkü her şeyi unutmuşum. Hatırlamıyordum hiç.
    html css js ile geri başlayım dedim internet ortamından büyük yardım alarak böyle bişey çıkarttım.
    sizce nasıl hatalarım neler eleştirilerinizi bekliyorum.
    Anasayfa,Blog Sayfası,Görev Sayfası, Blog ve Görev Sayfalarının Detayları,Görev sayfası içinde tanım ve görev yap sayfası, nasıl çalışıyor sayfası kodladım.
    Kodladığım Tasarım İçin Tıkla
  • 22-05-2022, 20:45:04
    #2
    eski gorevyap sitesi gibi olmuş eline sağlık
  • 22-05-2022, 20:46:06
    #3
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    Hocam blog sitesi gibi olmuş, klasik ve göze alışık gelen bir düzen mevcut sitede (Genel olarak).
    Yanlış anlamayın 3-4 yıldır bu işi yapıyoruz
  • 22-05-2022, 20:58:55
    #4
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski gorevyap sitesi gibi olmuş eline sağlık
    Sağolun hocam, hatalarım neler sizce
  • 22-05-2022, 21:00:40
    #5
    mskorkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam, hatalarım neler sizce
    güzel olmuş değişik detaylı bakamadım birazdan bakarım
  • 22-05-2022, 21:02:27
    #6
    metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam blog sitesi gibi olmuş, klasik ve göze alışık gelen bir düzen mevcut sitede (Genel olarak).
    Yanlış anlamayın 3-4 yıldır bu işi yapıyoruz
    Hocam kötü mü olmuş 😂
    Neleri değiştirmeliyim

    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş değişik detaylı bakamadım birazdan bakarım
    Sağolun hocam tamamdır
  • 22-05-2022, 21:05:22
    #7
    Sadeliğini çok beğendim hocam, gelişitirilirse iş görür...
  • 22-05-2022, 21:06:44
    #8
    Lemoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadeliğini çok beğendim hocam, gelişitirilirse iş görür...
    Teşekkür ederim hocam, neler eklemeliyim sizce
  • 22-05-2022, 21:16:53
    #9
    mskorkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam, neler eklemeliyim sizce
    Arkadaşlarında dediği gibi blog sitesini anımsatıyor, post düzeni site tasarımı v.s. değişse çok daha iyi olur gibi. Bir de resimlerin incelmesi ve genişlemesi çok kötü duruyor. Başarılar ...