mskorkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam, neler eklemeliyim sizce
Arkadaşlarında dediği gibi blog sitesini anımsatıyor, post düzeni site tasarımı v.s. değişse çok daha iyi olur gibi. Bir de resimlerin incelmesi ve genişlemesi çok kötü duruyor. Başarılar ...