Dün bankaya gittim (İş Bankasına) Normalde 4 gün içinde geri dönmesi gerekiyormuş.
Bu durumda iki seçenek varmış
1. İade istemek ; iade istemek için göndermiş olduğunuz bankanın şubesini aramanız gerekiyormuş.
2. Düzeltme kaydı; Kendi bankanızın Doğru h. noyu verip bankalar arası diplomasiden Doğru hesaba diğer banka yatırıyormuş