Bunu nasıl düzeltebilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunu nasıl düzeltebilirim?
6
●
404
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bunu nasıl düzeltebilirim?
17-02-2009, 18:32:36
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
http://img24.imageshack.us/img24/4420/muzikdinleyi8.jpg
Yukardaki alt tarafta olan durum çubuğunu nasıL yok edebilirim arkadaşlar. Baya uğraştım ama yapamadım..
17-02-2009, 18:36:08
#2
nagodre
Adres çubuğunun hemen aşağısına sağ tık ve "Durum Çubuğu" tıklayıp ok işaretni kaldırınız. Bu kadar (:
17-02-2009, 19:52:33
#3
Erol
Üyeliği durduruldu
iyide o zaman bende görünmücek durum çubuğu başkalarında görüncek.
17-02-2009, 21:17:36
#4
Erol
Üyeliği durduruldu
o genişliği nasıl düşürücem??
17-02-2009, 21:27:07
#5
Winproxy
Üyeliği durduruldu
senin cozunurlugunde divlerle alakali bi durum kardesim.
ama baska cozunurlukte o cubugun gorunecegini dusunmuyorum.
17-02-2009, 22:35:00
#6
YGuzel
ff de 1024x768 de bozukLuk yok eroLum
17-02-2009, 23:06:35
#7
Erol
Üyeliği durduruldu
sorun iede yükselim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler