Merhaba arkadaşlar. Kurumsal büyük bir firmanın web sitesini yapıyorum. E-postayı webmailden kullanıyoruz. Yandex, Gmail gibi yabancı şirketlerin kurumsal maillerini kullanmak istemiyorlar. Webmail ara yüzü de çok basit ve kullanışsız. Kendimize ait vds sunucumuz var.
Webmail arayüzünü kullanışlı bir scriptin içine gömebilir miyiz acaba? O şekilde kişiler mailllerini açıp okuyabilirler mi? Bu şekilde hazır bir script var mıdır ücretli-ücretsiz bilgisi olan arkadaşların mesajlarını bekliyorum.
Cpanel Webmail uyumlu E-posta Web Sitesi Yapmak
0
●70