Son 6 aylık yoğun bir çalışma ile müşteri deneyimini esas alarak onlarca düzenleme yapıldı.
Yazılım bizi çok zorlasa da ideasoft vb firmaların fiyatlarına yetişemediğimiz için r10 dan bir çok arkadaşın ücretli ve gönüllü yardımları ile belli bir noktaya getirdik siteyi.
Son aşamada dış seo çalışmalarımız sürekli devam edecek.
Ek olarak kendi sunucumuza geçmiş bulunmaktayız.
6 ay boyunca sorum var kategorisini fazlasıyla işgal ettim hakkınızı helal edin
Hayırlı olsun, bol kazançlar dilerim hocam. Sosyal medya yönlendirmelerini yeni sekmede yapsanız daha güzel olabilir bence siteden çıkmak istemeyenler için.