• 16-04-2022, 15:11:57
    #10
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok sukur biten siteymis. Bende cikileta zannettim.

    Hayırlısı olsun çok guzel gozukuyor. Allah bol bereketli hayırli.kazanclar versin
    Siparişler sıralanmaya başladı bayram için
  • 16-04-2022, 15:13:04
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siparişler sıralanmaya başladı bayram için
    İnşallah tahsilat yaparsam bende sıraya girecem
  • 16-04-2022, 15:13:14
    #12
    hayırlı olsun sorun olmaz ise hangi scripti kullandığınızı öğrenebilirmiyim çok hoş geldi.
  • 16-04-2022, 15:15:29
    #13
    Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun sorun olmazsa ise hangi scripti kullandığınızı öğrenebilirmiyim çok hoş geldi.
    https://www.scriptevi.com/
    Buranın scripti ama ilk aldığımız halinden çok farklı bizim şu an. R10 halkı sağolsun çok kişinin emeği var.
    • Project10
    Project10 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-04-2022, 15:16:44
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıl önce yayına giren e-ticaret sitemiz https://ithalpastamalzemeleri.com

    Son 6 aylık yoğun bir çalışma ile müşteri deneyimini esas alarak onlarca düzenleme yapıldı.
    Yazılım bizi çok zorlasa da ideasoft vb firmaların fiyatlarına yetişemediğimiz için r10 dan bir çok arkadaşın ücretli ve gönüllü yardımları ile belli bir noktaya getirdik siteyi.
    Son aşamada dış seo çalışmalarımız sürekli devam edecek.
    Ek olarak kendi sunucumuza geçmiş bulunmaktayız.

    6 ay boyunca sorum var kategorisini fazlasıyla işgal ettim hakkınızı helal edin
    Hayırlı Olsun.Bol kazançlar diliyorum.
  • 16-04-2022, 15:18:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Üstad bir ara çaya davet edersen iyi olur 😂
  • 16-04-2022, 15:18:58
    #16
    Gayet güzel görünüyor ara sıra giriyorduk zaten Tebrikler, bol kazançlar.
  • 16-04-2022, 15:19:07
    #17
    Hayırlı olsun, bol kazançlar.
  • 16-04-2022, 15:26:56
    #18
    Hayırlı olsun, bol kazançlar dilerim hocam. Sosyal medya yönlendirmelerini yeni sekmede yapsanız daha güzel olabilir bence siteden çıkmak istemeyenler için.