Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun sorun olmazsa ise hangi scripti kullandığınızı öğrenebilirmiyim çok hoş geldi.
https://www.scriptevi.com/
Buranın scripti ama ilk aldığımız halinden çok farklı bizim şu an. R10 halkı sağolsun çok kişinin emeği var.