sitemde hata alıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sitemde hata alıyorum
1
●
312
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
sitemde hata alıyorum
12-02-2009, 23:24:14
#1
GALATASARAY
Site error: the file
/home/......./public_html/fonksiyon.php
requires the ionCube PHP Loader ioncube_loader_lin_5.2.so to be installed by the site administrator.
bu nedir acaba
13-02-2009, 00:03:31
#2
alenazte
zaten hatada bahsetmiş çözüm yolunu ya
ioncube kurulu değil yada güncel değil sanırım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler