firefoxta normal ie de sapıtıyor.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
firefoxta normal ie de sapıtıyor..
2
●
318
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
firefoxta normal ie de sapıtıyor..
09-02-2009, 21:54:27
#1
GqN
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar. ***** bir script aldım webloader dan .
site kuruldu firefoxta herşey normal ie de sitenin tema gidiyor karmakarışık hal alıyor videolar açılmıyor...
sorun nerde olabilir. ?
09-02-2009, 21:57:01
#2
JONJOM
Üyeliği durduruldu
Sorun IE'de
09-02-2009, 21:57:31
#3
GqN
Üyeliği durduruldu
karşde. 10 kişiye denettirdim. ie7 de kendim denedim ie6 da. hep aynı...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler