Merhaba arkadaşlar ,
Şu an iki tane küçük çaplı konuya özel toplist sitesi açmayı planlıyorum.aadvark ı kurdum fakat bu sistemde ziyaretçilerin sitesine banner koymasını nasıl sağlayacağım onu anlamadım. Hiç bir kod vermiyor üyelikten sonra . Kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabili mi ?
Toplist Sitesi Açmak
5
●409
- 08-02-2009, 16:52:55Sen onların sitesini onayladıktan sonra onlara maille gidiyor kod.Maalese bunun başka yolunu bulamadım.Yani onayladıktan sonra tekrar kontrol etmen gerek.Eğer kodu koymamışlarsa sitelerini silersin.
- 08-02-2009, 23:37:44kullandığın script den kaynaklanıyodur.dizin sitesi script olabilir.başka bir script dene istersen.
en yoğunu hatta sunucuyu en yoranı diyorlar :P