• 08-02-2009, 11:34:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar ,
    Şu an iki tane küçük çaplı konuya özel toplist sitesi açmayı planlıyorum.aadvark ı kurdum fakat bu sistemde ziyaretçilerin sitesine banner koymasını nasıl sağlayacağım onu anlamadım. Hiç bir kod vermiyor üyelikten sonra . Kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabili mi ?
  • 08-02-2009, 11:39:13
    #2
    doğruyu söylemek gerekirse ben de anlamıyom
  • 08-02-2009, 16:52:55
    #3
    Sen onların sitesini onayladıktan sonra onlara maille gidiyor kod.Maalese bunun başka yolunu bulamadım.Yani onayladıktan sonra tekrar kontrol etmen gerek.Eğer kodu koymamışlarsa sitelerini silersin.
  • 08-02-2009, 23:18:30
    #4
    bu vereceğimi kodu nerden ayarlayacağız?
  • 08-02-2009, 23:37:44
    #5
    kullandığın script den kaynaklanıyodur.dizin sitesi script olabilir.başka bir script dene istersen.
  • 08-02-2009, 23:42:56
    #6
    aadvark toplist scripti en yoğunu hatta sunucuyu en yoranı diyorlar :P