• 03-02-2009, 10:34:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bende diyelim bir domain var.Ve bir cs serverim.bu srvere ;

    cs1.domainiminadı.com şeklinde girmek istiyorum.nasıl yapabılırım.panelim plesk.yardımcı olacak olan arkadaşlara sonsuz teşekkürler..!
  • 03-02-2009, 10:54:22
    #2
    was
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuda buldum https://www.r10.net/site-server-admin...-problemi.html
    panelde adres.com için dns zone ayarlarında cs1 için A değeri ekleyebilirsiniz. yazıyor bi dene..
  • 03-02-2009, 11:24:28
    #3
    onu denedim şimdi ip adresinide yazdım olmadı fakat.
  • 03-02-2009, 11:28:24
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dns hemen geçmeyebilir, doğru şekilde A değerinde Subdomain açtıysan girmemesi imkansız, tabiki verdiğin ip'de bir server varsa.
  • 03-02-2009, 11:36:45
    #5
    kingofcs nin iplerinden birini denedim 85.153.14.2 fkat sonuna :27015 yazmadım daha doğrusu yazamadım.sonra cs1.paylasimcity.org şeklinde girmeyi dendim bu servere olmadı