Arkadaşlar bende diyelim bir domain var.Ve bir cs serverim.bu srvere ;
cs1.domainiminadı.com şeklinde girmek istiyorum.nasıl yapabılırım.panelim plesk.yardımcı olacak olan arkadaşlara sonsuz teşekkürler..!
Cs serverine Subdomainle girmek
4
●329
- 03-02-2009, 10:54:22Üyeliği durdurulduBu konuda buldum https://www.r10.net/site-server-admin...-problemi.html
panelde adres.com için dns zone ayarlarında cs1 için A değeri ekleyebilirsiniz. yazıyor bi dene..