Logo - Kararsız kaldım!!! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo - Kararsız kaldım!!!
22
●
690
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Logo - Kararsız kaldım!!!
1
2
3
01-02-2022, 00:51:36
#1
BaskentYapim
Merhaba arkadaşlar iki adet logo hazırladım fakat hangisi daha kurumsal ve dikkat çekici buna karar veremedim? sizce hangisi...
bu arada üstteki logoyu Gazi Production logosuna yakın tutmak istedim. Yani ikiside aynı çatı altında.
01-02-2022, 00:52:31
#2
BeratBerk
İkiside bir birinden şık ama alttaki google adwords, beni işletmemde hizmet vermek için hazırlanmış gibi
01-02-2022, 00:52:43
#3
masterthone
alttaki google çakması olmuş
01-02-2022, 00:52:50
#4
Caprivan
2. üzerinde biraz daha çalışırsanız olur.
01-02-2022, 00:53:01
#5
eyefive5
biri güzel değil diğeri alıntı.sevemedim malesef
01-02-2022, 00:53:43
#6
bigboss01
İlk logo
01-02-2022, 00:54:06
#7
BaskentYapim
masterthone adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alttaki google çakması olmuş
evet doğrudur hocam. google uzmanlığım var bu sebepten ele almışlığım oldu
01-02-2022, 00:54:46
#8
RequaizeN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Üstteki çalışmanızda bulunan, kırmızı ile yazılmış kısmı kaldırırsanız biraz daha hoş görünür diye düşünüyorum.
Alttaki ise zaten google
01-02-2022, 00:55:28
#9
TurtleDesing
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biri güzel değil diğeri alıntı.sevemedim malesef
Hocam yorumlarınız çok dikkatimi çekiyor, bize bir logo tasarlamak ister misiniz? Tasarım zevkinizi öğrenmek istiyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler