Konu
Logo - Kararsız kaldım!!!
01-02-2022, 00:54:46
#8
RequaizeN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Üstteki çalışmanızda bulunan, kırmızı ile yazılmış kısmı kaldırırsanız biraz daha hoş görünür diye düşünüyorum.
Alttaki ise zaten google