O zaman şöyle bir şartla bende girebilirim bu oluşuma ;
Şuan açık bir proxy sitem yok ama gen.tr domain ile site açmayı düşünüyorum bu konuda .tr domain ile böyle bir site açılabiliyosa ve proxy scripti ayarlayabilirseniz ücretsiz yada çok pahalı olmamak şartıyla ücretle dediğim gibi katılabilirim.
tr domain konusunda benim bir bilgim yok, gen.tr kullanabilirsin bildiğim kadar script konusunda ise zaten burada paylaşılan ücretsiz scriptleri kullanan site ler barınacak
Gigenet fiyatları tuzlu değil mi yav ?
valla bi makina alıp ortalama yaptım bu rakamlar çıktı. Makina XEON, min. 6 GB ramli olucak.eğer kimse benimle bu işe girmezse tek başıma halledicem artık.