• 30-01-2009, 16:45:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sitede varmıydı bilmiyorum.
    Şuanda aktif olan bir sitemi blogspot hostingi ile kullanabilirmiyim ? Veri kaybı olmadan.
    Yani yeni sunucum blogspot olabilirmi ?

    Blogspotta açtığımız bir blogu kendi domainimle kullanabiliyorum. Ama dediğim gibi olur mu bunu soruyorum.
  • 31-01-2009, 00:10:59
    #2
    tam emin değilim ama şu şekilde yapsak veri kaybı olmaz,

    sitenin veri tabanını(eğer varsa) dışarı aktar deriz, sonra yeni bir blog açar ve draft.blogger.com dan veri tabanını içeri aktar derseniz olabilir diye düşünüyorum, ama denemedim