slm,
arkadaşlar umarım konuyu doğru yere açmışımdır..

bilgisayarımda deepfreze var, outlook dan mail alıyorum, aldığım mailler kapatıp açınca siliniyor ( sunucuda tutmuyorum) mail programımı deepfreze dışı bırakabiliyormuyum acaba ??
yardımlarınız için tşkler