slm,
arkadaşlar umarım konuyu doğru yere açmışımdır..
bilgisayarımda deepfreze var, outlook dan mail alıyorum, aldığım mailler kapatıp açınca siliniyor ( sunucuda tutmuyorum) mail programımı deepfreze dışı bırakabiliyormuyum acaba ??
yardımlarınız için tşkler
yardım outlook ve deepfreze
0
●268