Herkes yurdumuzda Türkçe'nin gün geçtikçe kötüye gittiğini söylüyor.İnternettede birçok kişi Türkçe'mize sahip çıkalım diyor.

Konuyu neden buraya açtım?
Çünkü biz internet yayıncıları olarak en azından internet üzerinde bu kötü gidişin biraz olsun önüne geçebiliriz.

Benim aklıma ilk olarak "Anasayfa" geldi.Bazı kişiler ise "Anasayfa" yerine "Babasayfa" gibi şeyler kullanıyor.
Yabancılarda bildiğimiz gibi "Home" kullanılıyor.
Düşündümki biz yayıncılar olarak sitelerimizde(blog, forum, ...) büyük bir değişiklik yapabiliriz.

Asıl soru "Anasayfa" değilde ne olsun?