merhaba arkadaşlar
vbseo yüklüyordum foruma. ftp yi kapattım açtım, dosyalar gitmez oldu. gidiyor gibi oluyor ama başarısız olarak değerlendiriyo attıklarımı. aslında attıklarımda gidiyor sanırım ama çalışmıyor. bi garip, yardım edin.
ftp ye dosya atamıyorum
9
●2.591
- 26-01-2009, 23:13:31cuteftp den mi atıyorsun ?
eğer öyle ise cpanelden göndermeyi dene - 26-01-2009, 23:35:54ne diyim sana allah razı olsun yaniTeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben nasıl düşünemedim bunu yahu..
çok teşekkür ederim hocam..
+rep - 27-01-2009, 01:07:44benimde başıma gelmişti bir an deli oluyor insanwebwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle