• 26-01-2009, 19:42:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba arkadaşlar
    vbseo yüklüyordum foruma. ftp yi kapattım açtım, dosyalar gitmez oldu. gidiyor gibi oluyor ama başarısız olarak değerlendiriyo attıklarımı. aslında attıklarımda gidiyor sanırım ama çalışmıyor. bi garip, yardım edin.
  • 26-01-2009, 19:43:44
    #2
    Benim bilgisayarımdan da denedik ama sonuç aynı.
  • 26-01-2009, 19:54:40
    #3
    benim bilgisayarımdan da denedik yine aynı.
  • 26-01-2009, 23:13:31
    #4
    cuteftp den mi atıyorsun ?
    eğer öyle ise cpanelden göndermeyi dene
  • 26-01-2009, 23:30:46
    #5
    filezilla kullanıyorum.
    cpanel nasıl gönderiliyor
  • 26-01-2009, 23:34:44
    #6
    alanınız dolmuş olabilir mi ?
  • 26-01-2009, 23:35:54
    #7
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alanınız dolmuş olabilir mi ?
    ne diyim sana allah razı olsun yani
    ben nasıl düşünemedim bunu yahu..
    çok teşekkür ederim hocam..
    +rep
  • 27-01-2009, 01:07:44
    #8
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne diyim sana allah razı olsun yani
    ben nasıl düşünemedim bunu yahu..
    çok teşekkür ederim hocam..
    +rep
    benimde başıma gelmişti bir an deli oluyor insan
  • 27-01-2009, 10:04:50
    #9
    siteni hiti gitti 1 gün öyle kaldı ya yapcak bişey bulamadım.
    tekrar sağol hocam..