• 24-01-2009, 17:29:32
    #1
    arkadaşlar ptt hakkında aklıma takılan bir kaç soruyu sormak istiyorum

    1)ptt hesabı oluşturmak için gerekli olanlar neler
    2)ptt hesabı oluşturabilmek için yaş sınırı varmı ?
    3)oluşturulan ptt hesabını anında internetten takip edebiliyormuyuz yoksa onun için ayrı bir işlemmi yapmak lazım?
    4)reklam firmaları ptt ye ödeme yapıyormu
    cevaplarınızı bekliyorum?
  • 24-01-2009, 17:36:42
    #2
    SiLeNt_HeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ptt hakkında aklıma takılan bir kaç soruyu sormak istiyorum

    1)ptt hesabı oluşturmak için gerekli olanlar neler
    2)ptt hesabı oluşturabilmek için yaş sınırı varmı ?
    3)oluşturulan ptt hesabını anında internetten takip edebiliyormuyuz yoksa onun için ayrı bir işlemmi yapmak lazım?
    4)reklam firmaları ptt ye ödeme yapıyormu
    cevaplarınızı bekliyorum?
    1) ptt den bi form doldurup 2 resim ve 5 ytl verip hesap açtırabilirsin
    2)Yaş sınırı 18
    3)internetten takip edebilirsiniz. Fakat internet şifresi almak bikaç ay sürer
    4)Reklam firmaları genelde banka hesaplarına ödeme yapar ptt ye yapan bilmiyorum.
  • 24-01-2009, 18:11:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    birde Bulunduğun Mahhellenin Muhtarına Gidiyorsun ikametgâh alıyorsun
  • 24-01-2009, 21:11:30
    #4
    yaş sınırı koymaları kötü olmuş