arkadaşlar webservise üye siteme girdim bugün inanılmaz geç açılıyor
şöyle bi durum sayfa yükleniyor 10-15 sn gelmiyor beyaz sayfa bir anda sayfa açılıyor
toplist kodlarını çıkardım düzeldi sonra uğraştım webservisten olduğunu anladım.
sizce tesadüfenmi düzeliyor yoksa ben haklımıyım
webserviste sorun var
3
●415
- 06-11-2005, 00:02:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.düzelcekmiş ama ne zaman belli değilmiş :/