table mi kullanayım DİV mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
table mi kullanayım DİV mi?
9
●
2.746
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
table mi kullanayım DİV mi?
1
2
09-07-2010, 13:03:20
#10
SeMoLi
peki div yerine table/css kullanırsak nasıl olurr sorun çıkarmı ? ben div kullanmak istemiyorum çünkü sanırım beceremiyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler