• 21-12-2006, 12:27:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Oluşturmus olduğum html sayfasını outlooktan nasıl gönderebilirim resimleri ile falan.. yardımcı olursanız sevinirim...

    Bu Konuda Yardımcı olan arkadasa süprizim var...
  • 21-12-2006, 12:29:11
    #2
    posta oluştur a tıkla.

    aşağıda kaynak var ona tıkla.

    html kodu yapıştır oraya. tamamdır.
  • 21-12-2006, 12:51:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayır Böyle olmuyor malesef
  • 22-12-2006, 14:47:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Koskoca Forumda bilen Yok Mu
  • 01-05-2009, 16:34:55
    #5
    aynen ya bende arıyorum bunu, bunun için vistadaki windows mail i kullanıyorum outlookta nasıl oluyor?