Outlook'tan HTML mail gönderimi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Outlook'tan HTML mail gönderimi
4
●
1.826
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Outlook'tan HTML mail gönderimi
21-12-2006, 12:27:32
#1
Macos
Üyeliği durduruldu
Oluşturmus olduğum html sayfasını outlooktan nasıl gönderebilirim resimleri ile falan.. yardımcı olursanız sevinirim...
Bu Konuda Yardımcı olan arkadasa süprizim var...
21-12-2006, 12:29:11
#2
command
posta oluştur a tıkla.
aşağıda kaynak var ona tıkla.
html kodu yapıştır oraya. tamamdır.
21-12-2006, 12:51:33
#3
Macos
Üyeliği durduruldu
Hayır Böyle olmuyor malesef
22-12-2006, 14:47:23
#4
Macos
Üyeliği durduruldu
Koskoca Forumda bilen Yok Mu
01-05-2009, 16:34:55
#5
TheBullet
aynen ya bende arıyorum bunu, bunun için vistadaki windows mail i kullanıyorum outlookta nasıl oluyor?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler