• 15-01-2009, 23:20:49
    #1
    vys
    Üyeliği durduruldu
    sorun giderildi teşekkürler
  • 16-01-2009, 12:02:15
    #2
    vys
    Üyeliği durduruldu
    forumda ie6 kullanan yok mu ya ?
  • 17-01-2009, 01:39:10
    #3
    Sorun göremedim ve bütün sayfalarına da baktım gayette hızlı açılıyor.
  • 17-01-2009, 14:14:48
    #4
    vys
    Üyeliği durduruldu
    saolun hocam var mı başka gezinen.