• 13-01-2009, 21:36:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar dizi sitemdeki dizi bölümlerini başka yerden çekmek yerine kendim upload etmek istiyorum bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olabilirmi....
    şimdiden tşk. ederim
  • 13-01-2009, 21:41:15
    #2
    Güzel bir tv kartı al kayıt et uydu üzerinden sonra ulead 11 tarzı bir programla işleyip upload et.Zahmetlidir ama yol budur.
  • 13-01-2009, 21:47:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dizi işi zor iştir. Malzemeleri sıralayayım ben sana.

    1- Tv kartı. ( Dijital olursa daha iyi olur )
    2- Powerdvb programı. ( Kayıt için )
    3- VirtualDub ya da Ulead Video Studio video editlemek için. ( VirtualDub'ı öğrenirsen daha güzel olur )
  • 13-01-2009, 21:49:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    diziyi bilgisayardan tv kartı ilemi çekicez yoksa dijitaldenmi
  • 13-01-2009, 21:53:33
    #5
    dijital tv kartları var bilgisayar için uydudan kayıt edebiliyosun kalite bakımından daha iyi olur onu demek istiyor arkadaşlar
  • 14-01-2009, 00:26:59
    #6
    sky star 2 tv kartını incele kardeş bu iş için
  • 14-06-2009, 21:29:17
    #7
    Arkadaşlar nerdeyse tüm dizileri yayınlayan dizi siteleri var, sizce bu bir ekip işi mi yoksa tv kartı harici daha kolay bir yol mu vardır. HDD si olan kayıt cihazları vs mi kullanılır...
  • 31-01-2010, 17:37:24
    #8
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dijital tv kartları var bilgisayar için uydudan kayıt edebiliyosun kalite bakımından daha iyi olur onu demek istiyor arkadaşlar
    peki Aynı anda birden fazla dizi kaydede biliyormuyuz
  • 31-01-2010, 18:43:52
    #9
    HaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki Aynı anda birden fazla dizi kaydede biliyormuyuz
    ben sky star 2 tv kartı ile dizi kaydı yapardım.kullandıgım program prog dvb idi ve tek dizi kayıt edebiliyordum ama o zamanlar herkes aynı anda biçok kanalda kayıt yapan programlar var onu kullan derdi.hiç araştırmadım ama ben