arkadaşlar dizi sitemdeki dizi bölümlerini başka yerden çekmek yerine kendim upload etmek istiyorum bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olabilirmi....
şimdiden tşk. ederim
Dizi Kaydetme...
11
●2.481
- 31-01-2010, 17:37:24peki Aynı anda birden fazla dizi kaydede biliyormuyuzStoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2010, 18:43:52ben sky star 2 tv kartı ile dizi kaydı yapardım.kullandıgım program prog dvb idi ve tek dizi kayıt edebiliyordum ama o zamanlar herkes aynı anda biçok kanalda kayıt yapan programlar var onu kullan derdi.hiç araştırmadım ama benHaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle