• 10-01-2009, 21:53:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Joomla sitem açılmıyor ve bu durumun düzelmes için cache yapmak lazımmış. Fakat joomla'ya özel cache eklentisi var mı ?

    Teşekkürler.
  • 10-01-2009, 22:47:50
    #2
    Var ancak ücretli arkadaşım.
    Joomlanın kendi cachei de var bildiğim kadarı ile ama ücretli cache ile daha iyi performans oluyormuş.
    Aşağıdaki linkte ücretli ve ücretsiz joomla cahce eklentilerini bulabilirsin.

    Cache - Joomla! Extensions Directory
  • 10-01-2009, 23:05:50
    #3
    Joomla!'nın kendi gzip vaönbellekleme özelliği gayet yeterli. Sitenin açılmaması ile alakasını kuramadım yalnız.
  • 10-01-2009, 23:21:40
    #4
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var ancak ücretli arkadaşım.
    Joomlanın kendi cachei de var bildiğim kadarı ile ama ücretli cache ile daha iyi performans oluyormuş.
    Aşağıdaki linkte ücretli ve ücretsiz joomla cahce eklentilerini bulabilirsin.
    Cache - Joomla! Extensions Directory
    Teşekkürler, şimdilik sorun çözüldü gerçi.

    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Joomla!'nın kendi gzip vaönbellekleme özelliği gayet yeterli. Sitenin açılmaması ile alakasını kuramadım yalnız.
    Site saldırı alıyorda o yüzden kurtalmaya çalışıyorum ilginiz için teşekkürler, alternatif olarak sorunu çözdüm.