Virüs girdi yardım :( - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Virüs girdi yardım :(
10
●
792
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Virüs girdi yardım :(
1
2
19-12-2006, 00:23:31
#10
ReaL
Msconfig'i salla direk regeditten kaldır avast'la da tamamen kökünü kazı.
bkz:
açılıştan program kaldırma - Google'da Ara
19-12-2006, 00:32:21
#11
spy_force
Üyeliği durduruldu
pardus mükemmelde benim laptop biraz beceriksiz bios upgrade gerekiyo bende üşeniyom bi yapsam 5 dk düşünmeden kuracam zaten windowstan nefret ediyom bi türlü alışamadım pardustan sonra anti vir miş neymiş pehhh boş iş bunlar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler